Complint amb el conveni córner del PTDT, del 17 al 19 d’abril Alcanar ha participat a
la 1era edició de B-Travel 2015, el renovat S.I.T.C. de Fira de Barcelona al recinte de Montjuïc, que després de 23 anys inicia ara una nova etapa més en la línea de les experiències viatgeres.
El nou model B-Travel té per objectiu promocionar les destinacions turístiques des de les experiències vinculades amb cinc grans tendències del sector, que el saló ha denominat com a B-Happy, que són els viatges en família i amb amics, les escapades romàntiques i de wellness; B-Culture, propostes relacionades amb l’art, la història i la cultura, com el turisme cinematogràfic, teatral, musical o fotogràfic; B-Special, oferta de turisme de nou luxe, de compres, solidari o de redescobriment de la cultura local; BAdventure, per als amants de l’esport, la natura i l’aventura com el turisme rural, nàutic, de muntanya o cicloturisme, i B-Delicious, que engloba les rutes enogastronòmiques.
En aquesta convocatòria, B-Travel ha reunit l’oferta d’experiències de prop de 200 expositors, que representen un miler d’empreses entre destinacions nacionals i internacionals, agències de viatges, hotels, companyies de transport, navilieres i productes i serveis turístics. En concret, aquest any han estat representades la majoria de comunitats autònomes, i més de 50 països i regions de tot el món, destacant la presència europea (Itàlia, Portugal, França, Croàcia o Alemanya) i asiàtica (la Xina, l’Índia o Singapur). També hi han participat alguns països del nord d’Àfrica, com el Marroc o Tunísia.
Així doncs, a l’estand de l’Agència Catalana de turisme, la tècnica de turisme del nostre ajuntament, Conxa Cano, ha promocionat l’oferta turística d’Alcanar seguint les directrius de la fira, ara més orientada a les emocions i “venent” vacances a mida, com sempre, des del mostrador compartit de TTE i junt a les poblacions ebrenques de Sant Carles de la Ràpita, l’Ampolla, L’Ametlla de Mar…
Aquesta ha estat la tercera i última fira a la que Alcanar participa amb presència pròpia, tancant la campanya de promocions per l’any 2015, prèvia a l’inici del període estival, i alhora el seu compromís amb la marca territorial TTE.
Comments